mecatxis en blog


El libre del futur en una sola línia (o dues)
Agost 28, 2011, 2:37 pm
Filed under: General

«L’home roba un anell, la dona el persegueix, cauen a l’aigua i s’ofeguen. Troben 2 esquelets agafant un anell. 2 enamorats suïcidats junts.»

Aquest és el tipus de llibre que llegirem al futur. 140 caràcters és més curt que el Reader’s Digest. Ho podem veure als diari i les ràdios: Les notícies, els reportatges i les entrevistes són cada cop més curts. Vaig parlar amb una periodista que es queixava de la maca de temps. Havia entrevistat una persona durant dues hores i havia d’escriure una columna de poc més de 200 paraules. Vaig preguntar-li perquè havia fet durar tant l’entrevista si només tenia una columna per escriure i em va respondre «És que era molt interessant el que explicava!» Òbviament, no va aconseguir transmetre l’interès de l’entrevista en el seu text. Tantes coses per explicar i tant poca capacitat per escoltar. Ei! Jo el primer, eh?

El món va molt de pressa i volem fer tantes coses que ens oblidem de mirar el paisatge.

Perdoneu que no m’estengui. Si fos més llarg potser no em llegiríeu.

Anuncis

Feu un comentari so far
Deixa un comentari



Deixa un comentari

