mecatxis en blog


Vacances (2)
Agost 23, 2010, 9:39 am
Filed under: General

De la mateixa manera que la gent encara les vacances de diferent manera, amb objectius diferents, també les acaben amb una energia diferent.

Avui he sentit una senyora (probablement una botiguera) que ha fet una parada a les 10 per esmorzar. La cambrera li pregunta «Què, ja s’han acabat les vacances?» I ella li diu «Si nena, ja tenia ganes de tornar a treballar, m’avorria».

Jo recordo de petit que tenia ganes de tornar al cole per què trobava a faltar gent, amics, jocs. La gent gran devem trobar a faltar la rutina de sempre, incapaços de crear una rutina nova.

Deu ser per això que a mi em costa fer vacances per que toca. Intento fer les vacances amb un objectiu, per fer una activitat alternativa concreta, i tinc la sort de poder negociar les vacances amb el meu cap.

Caram, ha vingut una comercial d’un «Banc de Estos» a parlar amb l’amo del bar i se m’ha posat a darrere. Se’m clava la seva veu i no em deixa concentrar. Així que plego abans que m’ofereixi un descompte de mig punt a la factura del tepeuve.

Anuncis

1 comentari so far
Deixa un comentari

Ens passem el temps desitjant les vacances i al final no les aprofitem… perque voler tornar a la feina és o que t’agrada molt o que no saps que fer.

Comentari per tictactoe




Deixa un comentari

