mecatxis en blog


carta d’amor
Mai 16, 2010, 7:29 pm
Filed under: General

Mentre preparo amb la classe d’Entre el cel i la terra un monòleg de l’obra Ansia, de Sarah Kane em surt això:

No és desig. És alguna cosa més forta, gairebé malaltissa, com una obsessió però positiva.

Pensar en tu, parlar de tu, somiar amb tu, tornar a mirar les fotos que tinc amb tu i escoltar la música que em sentit algun cop junts i olorar coses que em recorden el teu perfum.

Sento un tremolor intern quan te m’acostes, però no em poso nerviós quan parlem. M’omple una mena de sensació de benestar.

I t’acomiado amb un petó a cada galta i desitjo que desitgis que te’n faci un als llavis, però no goso.

I quan te’n vas, et miro marxar amb l’alegria de poder viure uns quants dies més així.

Enamorat de tu.

Anuncis

9 comentaris so far
Deixa un comentari

Imagino obrir la bústia i rebre una carta així. Ara que ja no es reben cartes seria una sorpresa doblement agradable

Comentari per tictactoe

Aquestes coses no sempre són agradables. Crec que ,lamentablement, els casos d’amor no correspost superen amb escreix els casos d’enamorament bilateral. Sabríeu dir quin és el vostre ràtio?

Comentari per mecatxis

No sempre són agradables perque no les rebem de la persona de qui les volem rebre. Encara que acumuli amors unilaterals no renunció a la il·lusió d’una trobada casual amb la persona que em fa somriure.

Comentari per tictactoe

Encara que en aquest cas l’amor no sigui correspost ho trobo molt bonic.

Comentari per Alba

En aquest cas? Només en aquest? 😀 Però no has respost la pregunta. Quants amors no correspostos per amor correspost calcules que has tingut fins ara?

Comentari per mecatxis

La carta és bonica, molt bonica. Amor correspost, amor no correspost…, has rebut cap carta d’amor no correspost? Llavors podràs decantar la balança.
Jo encara no, i tu?

Comentari per evita

He rebut cartes i he cantat cançons.

La balança pesa molt més del costat dels desamors. I he aprés a viureu-ho com la sort del supervivent.

Comentari per mecatxis

Ui…no sabria dir quants amors no correspostos he tingut . Però alguns n’hi ha, alguns… Tot i que reconec que la paraula amor em sona molt grossa i crec que està molt magnificada. I està molt bé pensar en una persona i desitjar-la, però en la justa mesura. Amor i obsessió, junts, em fan una mica d’angúnia.
I malhauradament és maco estimar, però no és maco un amor no correspost (normalment acostumen a patir dues persones, el rebutjat i el que rebutja). Però forma part del joc de la vida! El pitjor són els que et quedes amb el dubte de saber si són correspostos o no (pq no t’has atrevit a demanar o a dir res). És millor una negativa que viure amb el dubte, definitivament.

Comentari per Anna

Suposo que prou per que et faci mandra comptar-los. 😀

La paraula amor, des del meu punt de vista és com qualsevol altra paraula. De fet, en aquest moment és la única cosa que em manté viu. Saber que encara puc estimar, que encara queda algú que pugui merèixer-ho.

Saber gaudir de l’enamorament quan t’han rebutjat. Veure la persona que estimes besada per algú altre i estar content de la seva felicitat.

I mai, mai, acotar el cap sense haver-ho intentat

Comentari per mecatxis




Deixa un comentari

