mecatxis en blog


Avui em sento be
Octubre 23, 2009, 9:36 pm
Filed under: General

Avui estic content de ser qui sóc, de ser com sóc. No, no he lligat ni hi ha cap altre motiu que pugui aparentment fer-me pujar l’ego. Però estic content.

De saber fer moltes coses…malament. De ser un pesat. De ser una mica inconscient. D’equivocar-me cada cop que prenc una decisió. De ser un despistat. De tenir una feina distreta i mal pagada. De no tenir amb qui fer l’amor, i de no saber-ne tenir. De ser una mica lleig. De ser un pocatraça. De ser inconstant, com les marees i la lluna. De voler més que poder. De ser un covard. De ser un arrauxat. De ser perillosament sincer. De ser un conco. De ser un imbècil i de fer nosa. De ser un porc pervertit. De sentir-me desenganyat, decebut per la vida.

Estic content de ser qui sóc i de tenir el que tinc. Per que em sento estimat. Per que em fa por que m’abracin. Per que no penso en demà. Per que ja tot m’és una mica igual i ja no vull canviar res: vull ser qui sóc i això ja canvia alguna cosa. Envejo els petons, però no els diners ni la roba cara. Envejo veure el cel blau o blanc o gris o roig o verd o rosa o turquesa o negre, però no els cotxes grans ni l’olor de benzina.

Moltes gràcies a totes… a tots… A totes. Per fer el que feu. Per ser on sou.

tic, tic, tic….

Anuncis

6 comentaris so far
Deixa un comentari

Doncs me n’alegro que et sentis bé amb tu mateix! I que duri… Curiós, m’ha vingut al cap que tots som com som, però hi ha dies que ens mirem a nosaltres mateixos amb més bons ulls i d’altres no.

Per cert, Mecatxis. Si tens temps i ganes, ves a veure “(500)dias juntos”. És una comedieta americana que aporta més del que sembla. No és una obra mestra ni acabarà a la llista de pel·lícules imprescindibles d ela història, però gira el clixé les pel·lícules romàntiques ( i té la seva gràcia)

Comentari per Anna

Sentir-se bé amb un mateix. Això sempre fa molt millors els dies.

Comentari per tictactoe

Gràcies per ser com ets.Estic orgullosa d’haver-te conegut i siusplau no canvïis.^-^

Comentari per maria

Saps Anna, no estic molt d’acord. les persones no som com som, si no que anem sent de diferents maneres a mida que ens modela la vida, com si fóssim una figura de terrissa.

tictactoe, tens raó. I els bons dies fan que en sentis molt millor 😀

Maria, sent com ets de girona (oi?) no tinc la sensació que ens coneguem molt 😀 em dones una pista o ho solucionem d’alguna altra manera… Ah! i canviar, canviaré, com tothom. El complicat és saber si serà en un sentit o en un altre.

Comentari per mecatxis

Mmmm… no he pas volgut dir que som d’una manera fixa i que no canviem. Volia dir que som com som (amb els nostres canvis i evolucions, evidentment i gràcies a déu). De fet, tots anem canviant a un ritme propi i cap a direccions diverses (de vegades de manera conscient i de vegades no) Però la valoració que fem de nosaltres mateixos, sovint si que varia segons l’humor del dia o de la setmana. I no és fàcil tenir perspectiva per fer-se una idea de com és un mateix.

(..no sé si he aclarit res o encara he embolicat més la troca…)

Comentari per Anna

Estic content de ser qui sóc i de tenir el que tinc.

NO cal demanar res més a la vida; si estas bé amb tu mateix és el més important

Comentari per Bibiana




Deixa un comentari

