mecatxis en blog


El Jugador
Juliol 15, 2009, 7:24 pm
Filed under: General

Títol: El Jugador Portada del llibre

Títol original: Игрок

Autor: F.M. Dostoievski

Traductor: Reyes Garcia Burdeus i Teresa Camañes Gasulla

Editorial: Edicions 3 i 4

Resum: Ivanovich és un tutor al servei d’un general retirat que viu en un hotel a ruletenburg, la ciutat de la ruleta. El general te problemes de liquiditat i esperen la mort imminent d’una avia rica que els deixarà una herència que els ajudarà a pagar el deute que arrosseguen. Al seu voltan i viu un seguit de personatges que, com voltors, també estan a l’aguait dels diners que han d’arribar. Però en comptes dels diners, els arribarà una bona sorpresa…

Algú em va demanar si Dovstoieski era «un pal». Això em va fer adonar que no recordava haver-ne llegit res. Així que em vaig encaminar a la biblioteca i vaig buscar-ne un llibre. No em vaig atrevir amb «crim i càstig», vaig agafar una cosa més lleugera.  I la resposta, en aquest cas, és que no, «el jugador» no es un pal. És una novela divertida i fàcil de llegir: molt recomanable. L’edicio ve acompanyada d’una guia per treballar-la amb adolescents.

He anat a la biblioteca, però quedava poc per tancar i «crim i càstig» no era al prestatge. Una altra vegada serà.


Feu un comentari so far
Deixa un comentari



Deixa un comentari