mecatxis en blog


Petits tresors
Juny 21, 2009, 3:17 pm
Filed under: General

Ja fa uns dies que elaboro una petita reflexió. Espero que pugueu estar-hi d’acord.

«La vida és un enorme i pútrid femer que te amagats petits tresors. Cal submergir-s’hi fins al coll per trobar-los. Per que són aquests petits tresors els que fan mínimament suportable l’estada al femer.»

El mes d’abril acostumo a viure una d’aquestes perles. Un petit moment que fa que els dies passin de pressa. Hi ha alguns anys que cal tenir paciència. Però acaba arribant. Si, ja se que aviat serem juliol, però jo tinc mooolta paciència.

Però no és l’únic, hi ha altres moments. Avui he acabat EL LLIBRE. De moment no us en puc parlar, però ja ho faré, no patiu.

Era en una terrassa amb el solet torrant-me les galtes i l’airet refrescant-me els turmells. Llegint plàcidament, a vegades en un xiuxiueig per permetre que també les orelles poguessin gaudir-ne. Devia semblar un ximple. Hi ha hagut un moment que em pensava que acabaria be, però he tingut sort. Acaba molt millor. Llavors he començat a plorar i a mirar de desxifrar les lletres entre les llàgrimes prismàtiques que m’enlluernaven del sol de primavera. Algú deu haver sentit l’impuls de trucar a «l’ambulància de la camisa de les mànigues que es lliguen» :D. Ja sabeu que jo no en tinc gaire de vergonya. Ha estat un moment màgic. Ja he trucat a qui calia per donar-li les gràcies.

És una mica com els vicis d’una amiga (crec que de les bones). De les que s’han d’estimar, però no en eccés.

Anuncis

5 comentaris so far
Deixa un comentari

Veig que finalment s’ha acabat l’espera i t’ha arribat…. O potser m’equivoco.
Genial. Té pinta d’haver estat un moment genial.

I si…els petits vicis de cada dia valen molt la pena! T’ho diu una experta….

És una mica com els vicis d’una amiga (crec que de les bones). De les que s’han d’estimar, però no en eccés.

No sé si opinar per no liarla… No sabria dir si és un tema “quantitatiu” o de que cadascú té una manera de donar i rebre diferent …Però vaja…. millor que no emboliqui la troca…

Comentari per Anna

Veig que finalment s’ha acabat l’espera i t’ha arribat…. O potser m’equivoco

Doncs no… i si 😀 De moment t’equivoques

No sé si opinar per no liarla

L’expert en liar-la sóc jo. Volia dir amb massa efusivitat, però així queda més “poètic”, no? jeje

Comentari per mecatxis

Vaja…ja m’ho semblava que m’equivocava…
Doncs així és que has acabat un altre llibre que potser estic llegint jo també.. O no…
Ves a saber…

L’expert en liar-la sóc jo. Volia dir amb massa efusivitat, però així queda més “poètic”, no? jeje

Si, si… més poètic… Liante! 😉

Comentari per Anna

“Era en una terrassa amb el solet torrant-me les galtes i l’airet refrescant-me els turmells. Llegint plàcidament, a vegades en un xiuxiueig per permetre que també les orelles poguessin gaudir-ne. Devia semblar un ximple. Hi ha hagut un moment que em pensava que acabaria be, però he tingut sort. Acaba molt millor. Llavors he començat a plorar i a mirar de desxifrar les lletres entre les llàgrimes prismàtiques que m’enlluernaven del sol de primavera. Algú deu haver sentit l’impuls de trucar a «l’ambulància de la camisa de les mànigues que es lliguen»”

Si ens haguessin de venir a buscar per tancar-no si passa això fa temps que viuria entre bates blanques. Sempre és agradable trobar llibres que t’emocionin.

Comentari per tictactoe

Sempre és agradable trobar llibres que t’emocionin.

Jo penso que influeix molt la predisposició a deixar-se emocionar. La costum d’anar pel mon de durs; impertorbables; insensibles; preparats per lluitar i per guanyar en comptes de disposats a deixar-se vèncer sense oposar resistència per íntims que siguin els sentiments.

Comentari per mecatxis




Deixa un comentari

