mecatxis en blog


Tota tu ets nit
Juny 13, 2009, 11:22 pm
Filed under: General

Nit de primavera. De flors invisibles que perfumen l’ambient. De pètals suaus a les teves galtes de margarida.

Nit d’estiu, tranquil·la, de bivac, comptant els estels en els teus ulls. Brúixola del qui es perd en la fosca.

Nit de tardor. Del xiulet del vent que inquieta el silenci. De records i il·lusions en les teves paraules.

Nit d’hivern. De contes a la vora del foc. De lluna en quart creixent somrient al teu somriure.

Anuncis

10 comentaris so far
Deixa un comentari

ets un diamant en brut
espero q algun dia algú et descobreixi
s’emportarà el millor del millor

Comentari per Imma

Si això de brut ho dius perquè no em rento gaire, tens raó XD

Per la resta, hi ha moltes frases fetes al respecte. Com aquella que diu que “el gos que borda no mossega”.
Per una altra banda ni sóc ni pretenc ser el millor en res. Només em faltaria això… 😀

I finalment, no entenc gaire que és el que cal descobrir. Jo intento ser aigua neta. Hi ha el que es veu. El que no es veu, no és gran cosa. Les coses que cal descobrir solen ser coses ocultes en racons ignots. Jo sóc aquí i sóc com sóc. Sense trampa ni cartró.

Comentari per mecatxis

sempre hi ha quelcom per descobrir en les persones. Sempre tenim allò ocult q no deixem veure al reste de companys. Crec q ets totalment transparent, això no ho dubto, però … en el fons tens alguna cosa més per donar, oi?

Comentari per Imma

Tens raó. Les persones tenim sempre una part fosca, no per dolenta, si no per misteriosa. Però ja t’ho dic ara. No tinc intenció de donar més del que ja dono (que no se si és molt o poc), perquè tinc la sensació que no val la pena la recompensa.

Comentari per mecatxis

Poeta….

Comentari per Anna

Ostres Anna, gràcies però no tothom qui agafa un pinzell és pintor, ni tothom qui desa un llibre és biblioteconomista 😀

Jo no diria que sigui un poema, tot i que és cert que te un deix poètic una mica massa ensucrat. Potser fóra l’embrió d’una cançó pop.

Comentari per mecatxis

Tan clara tens la recompensa com per dir “No tinc intenció de donar més del que ja dono (que no se si és molt o poc), perquè tinc la sensació que no val la pena la recompensa.”?

Comentari per tictactoe

Precisament per que no tinc clara la recompensa, si que he fet una “estimació” 😀

L’experiència em diu que els cops que he donat molt (massa?) no he rebut el que esperava. Altres que han donat molt menys han tingut, al meu parer, una recompensa millor.

Així que dono el que em ve de gust donar, sense esperar res a canvi.

Comentari per mecatxis

En això de donar el que et ve de gust donar, sense esperar res a canvi estem d’acord i crec que és una de les opcions més sanes

Comentari per tictactoeotcacit

Ostres Anna, gràcies però no tothom qui agafa un pinzell és pintor, ni tothom qui desa un llibre és biblioteconomista
Jo no diria que sigui un poema
I jo no he dit que això sigui un poema…He dit que tu eres un poeta. 😛
(i no tota la poesia està en format vers… )

Si que t’ha sortit una mica ensucrat..Però és maco.

Comentari per Anna




Deixa un comentari

