mecatxis en blog


Sequera
Juny 5, 2009, 6:41 am
Filed under: General

Anna, tens raó. Tinc el blog una mica deixat.

I quan em poso a pensar la raó no se m’acut cap excusa. Han passat moltes coses a la meva vida. He fet moltes coses: teatre, concerts, caminades. He tornat a trepitjar l’escenari. M’he desenamorat i tornat a enamorar, un cop més de la persona equivocada.

Ostres! Un filó que no falla mai! Les relacions afectives….

No se li escapa a ningú que la meva vida amorosa és un desastre. I el que negui que m’hi esforço és que no s’hi fixa prou. L’altre dia vaig anar a “la Carpa del Riu” amb un parell de “noves amigues”. No penseu malament! Dues noies del grup de teatre amb el que em vaig reestrenar. A totes dues se’ls van acostar diverses vegades nois que les festejaven. I jo no parava de preguntar-me: Què els deuen dir? De què deuen parlar amb una noia que no connèixen de res?

Una psicologa em va dir un cop: “Els tios ho teniu fatal. I si sou tímits encara pitjor.” Bé, gràcies pels ànims i per la sinceritat. Però jo continuo amb el dubte. Noies que llegiu aquest blog. Nois que acostumeu a lligar i passeu per aquí: Què carai es diu a una noia que no connèixes de res per lligar amb ella?

PD: No m’allargo, que els posts llargs no els llegeix ningú…

Anuncis

10 comentaris so far
Deixa un comentari

Fantàstic…Dos mesos sense escriure res i comences amb la recerca de la pedra filosofal…
No hi ha formula màgica, apart de l’avantatge que dóna un atractiu físic imponent o una autoconfiança i do de la paraula imponent. (i això de l’atractiu és impossible de definir). I que val més caure en gràcia que ser graciós, que diuen…. Però vaja, poc et puc ajudar (que una no és precisament se li acostin manades de tios a xerrar…Clar que tampoc em preocupa especialment massa)
Però potser els hauries d’haver preguntat a elles què els havien dit (i si els va semblar interessat… )

I posaré la nota discordant: “Els tios ho teniu fatal. I si sou tímits encara pitjor.” Em temo que ara tothom ho té fatal. Per sort o per desgràcia els rols s’han trencat . I té coses bones. Però tb provoca que anem tots més perduts que un pop en un garatge (pq se suposa que les noies podem prendre la iniciativa, però després hi ha gent que s’espanta, se sent intimidat o queda descol•locat. I encara tenim molts prejudicis)

M’he desenamorat i tornat a enamorar, un cop més de la persona equivocada.

No deixa de sorprendrem la teva capacitat d’enamorar-te i desenamorar-te. I no és una crítica ni un comentari amb rintintín. Simplement que a mi em costa tan fixar-me en algú (i quan ho faig em costa tant deixar de fer-ho) que ho trobo curiós…

I a veure si et treus la mandra i escrius més, catxis!

Comentari per Anna

“(que una no és precisament se li acostin manades de tios a xerrar…”

T’he enganxat! El darrer que ho va fer (que fa molt poc, segur!) què et va dir? El darrer cop que et va fer el pes un noi, què et va fer fixar en ell? El seu aspecte físic? La seva conversa? La seva “manera d’estar” o “de ser”?

“Em temo que ara tothom ho té fatal.”

Juas! Si be és cert que les coses es comencen a igualar, encara som lluny de la paritat. Compta els nois que coneixes que han fet el ridícul amb una noia i a quantes amigues teves han fet el ridícul davant d’un noi. Ja m’entens.

“No deixa de sorprendrem la teva capacitat d’enamorar-te i desenamorar-te”

La trampa està, com tu mateixa dius, en la profunditat. Instal·les un sensor i, quan comences a enamorar-te, salten totes les alares i activa un sistema d’alerta i control de les accions i les emocions. Jo em drogo (enamorant-me) però controlo, tia, controlo…

Comentari per mecatxis

Jo vinc a oferir la pedra filosofal, tu t’apropes a la xurri i li dius:

¿Quieres jugar a los magos?
Vale, ¿Como se juega?
Yo te hecho unos “polvos” y luego desapareces.

Comentari per Jordi Pina, Pinucset

Mmm… Quan va ser el darrer cop que vas lligar, Jordi? 😀

Perdona que no segueixi aquest consell 😀

Per cert, si el volgués seguir, caldria tenir la conversa en castellà? Podria ser en alguna altra llengua? 😀

Comentari per mecatxis

També val en català, però l’havia llegit a menéame poc abans de llegir la teva entrada i vaig fer ctrl-c ctrl-v xDD

Comentari per Jordi Pina, Pinucset

T’he enganxat! El darrer que ho va fer (que fa molt poc, segur!) què et va dir?

Aix…no ho recordo… (fa taaan de temps :-P) . A mi me funciona l’enginy. Si algú diu una cosa enginyosa funciona més que uns bons pectorals (que tb me’ls miro, no ho negarem). Ara…no em facis dir què em sembla enginyós i què no Per desgràcia, no és matemàtic: varia en funció de la noia, dle dia, de l’hora i del temps que faci al carrer (que aquesta és la gràcia i la desgràcia del gènere femení. Som així! Je…)

Compta els nois que coneixes que han fet el ridícul amb una noia i a quantes amigues teves han fet el ridícul davant d’un noi

Però pq encara hi ha la idea que el que ha de moure fitxa és el noi. I les noies, a males, esperem. Però qui no juga no guanya. I tothom se sap els ridículs que ha fet (o que no ha arribat a fer pq per sort a parat en el moment just). De totes maneres, continuo dient que als nois us emprenya haver de portar la iniciativa sempre (cosa que entenc), però si una noia la porta… o no agrada, o descol•loca, o fa por, o se la titlla de… Tenim tots els clixés massa incrustats al cap!

Jo em drogo (enamorant-me) però controlo, tia, controlo…
Si, si, si… tothom diu sempre el mateix… Ara, no ho critico pas. Cadascú tria els seus vicis! 😉

Comentari per Anna

El “truco” crec que estar en captar que vol l’altre en aquell moment. No sempre ens sedueix el mateix. L’enginy es una bona eina sempre que la persona que volguis seduir també sigui enginyosa.
No és una ciència exacte. Com a droga de vegades és una mica dura.

Comentari per tictactoe

Ostres tictactoe m’agradaria saber si ets noi o noia (creu o cercle :-D) per valorar la teva resposta…

Com a droga, de vegades, és una mica dura

Tens raó, però enamorar-me és la única cosa que fa que la vida tingui sentit. O potser simplement em fa oblidar com n’és d’absurda.

Comentari per mecatxis

Abans de donar la resposta, per quina de les dues opcions apostes?

Comentari per tictactoeotcatcit

No veig quina raó hi ha per triar-ne una de les dues. Qualsevol de les dues són vàlides i inclusives.

Clar que podria ser que enamorar-se donés sentit a la vida.
També podria ser que la vida no tingués sentit ni enamorant-se, però un cop enamorat no te n’adonessis.

En qualsevol cas, si vols pots donar resposta a totes les opcions que vulguis, no?

Comentari per mecatxis




Deixa un comentari

