mecatxis en blog


Una flor per la noia més maca del món
Març 3, 2009, 1:28 pm
Filed under: General

Aturo el cotxe al mig del carrer, sense aturar el motor i baixo. M’acosto a la pèl-roja i li dono la rosa.

«Perdona. Mira, cada dia compro una flor i busco la que podria ser la noia més maca del món per donar-li. Avui t’he escollit a tu.»

La noia agafa la flor amb cara de sorpresa, però als pocs segons separa la seva mirada estupefacta dels meus ulls per mirar, aterrida per sobre de les meves espatlles.

Una veu masculina crida «FILL DE PUTA!» Noto un cop al clatell un dolor i una escalforeta mentre el terra s’acosta massa de presa a la meva cara.

Em desperto en un llit d’urgències d’un hospital amb un mal de cap terrible. Giro el cap molt lentament i veig la noia pèl-roja, amb la meva flor a la mà. La noia somriu (oh déu meu!) i s’acosta. Deixa la flor al meu costat i em fa un petó a la galta. Xiuxiueja «Em sap greu» molt aprop de la meva orella.

Sento la veu masculina que gemega «Ja podem marxar?» I veig el somriure marxar per la porta i agafar de la ma aquell noi de metre noranta. Si pogués tancar les orelles tant fort com els ulls no sentiria l’esclat del petó que es fan, que cau sobre mi com una llosa; molt més fort que el mastegot que separa la ficció de la realitat.

Anuncis

2 comentaris so far
Deixa un comentari

No totes tenen un manso que dóna clatellots!! Segur que algú, algun dia, s’aturarà i contemplarà la bellesa del gest que el protagonista fa.

M’agrada.

Comentari per rasco la Susanna

Ai nena! El món no és romàntic com a les pel·licules, ni existeixen els prínceps blaus. Pensa-hi bé. Si un paio que no coneguessis de res et vingués amb aquesta història, tu com reaccionaries? Com creus que reaccionarien les diferents persones que coneixes?

Probablement engegarien el paio a pastar. No li agafarien la flor, ni molt menys. I després es farien un tip de riure de la cursileria.

Sens dubte, si el món fos una mica més idíl·lic, podrien passar coses d’aquestes. Però llavors no seria el nostre món, no?

Comentari per mecatxis




Deixa un comentari

