mecatxis en blog


Avui no vull els teus petons!
Març 3, 2009, 1:44 pm
Filed under: General

Jo necessito molt poquetes coses, però sobretot, necessito sentir-me estimat.

Les persones tenim l’estrany costum de pensar que allò que és bo per nosaltres és bo per la resta del món. Per això procuro no reprimir les mostres d’afecte espontànies.

Un dia, fa poc, vaig fer un petó a la galta a una amiga. No venia a compte de res, simplement em van venir ganes de fer-li. No tenia cap intenció libidinosa ni molt menys, però es va enfadar. 😮

Ens em trobat aquest cap de setmana amb tota la colla, i he fet petons a tothom. Però ella me’ls ha rebutjat. Li he fet petons altres vegades i ella me’ls ha fet a mi per motius tant simples com un retrobament. Per això em va sorprendre que ara els rebutgés.

Va demanar respecte pel seu espai vital i jo, a un amic, li respecto tot el que puc. I res més fàcil que respectar-li el seu espai vital al voltant de la galta 😀

Bromes a banda. Estic convençut que algun fenòmen ha dilatat aquest espai vital excloent-me’n. Si això fos cert, em portaria a un altre estrany tòpic del comportament humà. Quan estem de mal humor, tothom ja sap perquè. A mi em passa sovint, i a tu?

Anuncis

3 comentaris so far
Deixa un comentari

ep noi!! que em diguessis insistentment que mirés el teu blog, em fa pensar que això va dirigit a mi, si estic errada diga-m’ho, ok?
Però jo no recordo cap moment així, o sigui que és possible que no sigui jo.
De totes maneres, pensa que no tothom actua de la forma que un espera, i no és perquè no t’estimin, simplement l’ésser humà és complicat o ens agrada complicar-nos. Tu mateix estàs donant importància a algo que segur que no la té, potser aquesta persona, en aquells moments no volia rebre aquesta mostra d’afectivitat espontània, com tu l’anomenes. A més no a tothom ens agrada el mateix i això ho has d’entendre.
Cadascú estima a la seva manera i no per això t’has de sentir menys estimat.
Un petonàs moooooooooooooooooolt gran, amb tot el cor.

Comentari per rasco la Susanna

No ets la primera que es pensa que va per ella. Tanmateix, vaig insistir que et llegissis elconte que va després, a veure que et semblava. 😀

Com les altres vegades no et diré si erets tu o no. Però si t’he fet reflexionar una estona, t’agraeixo el temps que hi has dedicat.

Respecte al tema de l’amor, jo penso que les persones no (només) necessitem que ens estimin si no sobretot SENTIR-NOS estimats. És a dir,q ue ens ho recordin de tant en tant.

Finalment, l’apunt no pretén ser tant una crítica com una reflexió, que quedi clar.

Comentari per mecatxis

Sens dubte em llegiré el que em dius, però que sàpigues que una, o no m’ho vas dir clarament, o dues, que estava massa apardalada amb aquell paio que tu ja saps. Sigui el que sigui no hi vaig parar atenció i em disculpo.
Apa guapo, muaca!!!

Comentari per rasco la Susanna




Deixa un comentari

