mecatxis en blog


Vacances
Octubre 10, 2008, 5:52 pm
Filed under: General

Companyes i companys

Estaré de viatge uns quants dies i no és gens segur que pugui tenr accés a Internet, amb la qual cosa, si algú fa un comentari, és possible que no el pugui aprovar fins que torni.

Jo ja tinc la maleta apunt i les ganes de marxar carregades. La bateria de la càmera a tope i el disc dur portàtil mig buit.

M’espera un cel de núvols i tempestes. De llamps i espetecs. M’espera un cel d’alegries, esperances i il·lusions. Espero emportar-me’n un bon grapat cap a casa. Em fan moltíssima falta.

I així és com m’imagino que seran les fotografies que duré. Esquerdes blanques que esberlen els núvols. Dents blanques que iluminen cares de pell fosca. Somriures sincers de gent que no n’espera res de la vida, perquè disfruta del que te abans de somniar en el que podria tenir.

Salut. I no feu res del que jo no faria. I si ja ho heu fet, no us n’arrepentiu mai.

Anuncis

2 comentaris so far
Deixa un comentari

Ai Àngel…ens deixes sense lectura…
I a sobre pq fas vacances! (lleig això de fer vacances quan els altres no en fan!…Bé…quan jo no en faig! Je…)

A gaudir l’experiència…
Esperem veure moltes fotos i escoltar moltes anècdotes a la tornada!

Comentari per Anna

De fet tenim alguns centenars de fotos, així que anu-vos preparant… 😀

Comentari per mecatxis




Deixa un comentari

