mecatxis en blog


La història de les coses
Juliol 15, 2008, 12:41 pm
Filed under: General | Etiquetes:

L’avalot em va passar aquest petit video, em va agradar, així que aquí en teniu una versió.

Anuncis

2 comentaris so far
Deixa un comentari

No dos, no…3 d’acumulats!
(Ja no sóc la que era… ainchs…)

Un bon video…Molt didàctic….
Jo tb l’he fet circular Em sembla molt interessant.

Comentari per Anna

Estava mirant el teu blog i m’he topat amb aquest vídeo que ja em vaig mirar de http://elcabildo.wordpress.com 😀

És bastant interessant per tenir una idea general del consumisme i el més interessant és la qüestió d’obsolència planificada (que m’havia llegit d’algun blog un parell de setmanes abans de veure aquest vídeo XD ).

Vagi bé!

Comentari per Jordi




Deixa un comentari

