mecatxis en blog


Si no lligo és perquè no vols
Juny 15, 2008, 7:44 pm
Filed under: General | Etiquetes:

Alguns amics insisteixen a repetir-me «si no lligues és perquè no vols»

Conèixer les persones no és fàcil. Sobretot si són tant opaques com jo. Hi ha gent a qui li costa creure que sóc tímid. Peró no em cansaré de repetir-ho. Sóc tímid en extrem. Potser no sóc vergonyós però sí introvertit. No tinc tendència a explicar els meus sentiments ni les meves sensacions (per escrit hi tinc més facilitat)

Tots aquests factors juguen molt fort en contra meva a l’hora d’establir relacions de qualsevol tipus. I que carai, a les ties els molen els paios dolents. Les bones persones no resultem sexualment atractives.

Si a això hi sumem la controvertida percepció que a l’hora de trobar parella és la noia, majoritariament, qui escull entre els seus pretendents, goso afirmar que si no lligo és perque les noies que connec no em volen.

Un cop tretes les culpes de sobra [:D], falta buscar solucions. El problema principal és que, un cop feta la feina més difícil tinc problemes per rematar la jugada. O em passo de frenada, o vaig massa de pressa, o jo que se.

En fi, les que ho heu patit 🙂 podeu dir-me què és el que he fet malament?

Anuncis

7 comentaris so far
Deixa un comentari

Com que tot problema té la seva solució jo te’n donaré una:

Alcohol en quantitats ingents.

Com va dir Groucho Marx no hi ha dones lletges, hi ha copes de menys x’D

Comentari per pinucset

Vols dir que he de potenciar el seu consum d’alcohol fins que no siguin conscients del que fan? XD

Comentari per mecatxis

La cosa, segons ho entenc jo es que no lligues perquè no vols vèncer la teva timidesa natural. Tampoc tens perquè fer-ho ;-). Ara que l’alternativa del consum d’alcohol tampoc és mala idea.

Comentari per moz

I que carai, a les ties els molen els paios dolents. Les bones persones no resultem sexualment atractives

S’ha de vigilar amb les generalitzacions… A algunes noies els agraden els paios dolents..Potser si. De fet, hi ha gent que s’entesta a buscar persones que els donen mala vida…Però potser aquí el tema és un altre.
I l’atractiu, gràcies a déu (o a qui carai sigui) és una cosa que s’escapa de tota mena de lògica. Per sort..Si no, només lligarien 4…

En fi, les que ho heu patit podeu dir-me què és el que he fet malament?

Em temo que no hi ha manual, Àngel.. (si no jo ja l’hauria comprat, què et penses!)

Comentari per Anna

Em sap greu Anna. Estic parcialment en desacord amb tu. Amb els que proposen l’us de drogues també, clar 🙂

L’atracció és un efecte irracional. No escollim la persona de la qual ens enamorem. Per això ens costa acceptar que pugui fer-se un manual. Però en canvi si que estudiem l’aparellament d’altres espècies i en coneixem els rituals de flirteig. Fins podem arribar a jutjar quins individus seran acceptats i quins no com a parella reproductiva. Però ens resistim a estudiar l’homo sapiens com si fos una altra espècie qualsevol.

En aquest sentit, l’atracció deu anar, crec, íntimament lligada a la selecció natural que és irracional i comú per a tots els individus d’una espècie en unes mateixes condicions ambientals. Així, uns determinats individus resulten més atractius que d’altres en funció de quins siguin els objectius comuns de l’espècie a l’entorn.

En entorns agrícoles els individus han de complir uns criteris diferents diferents (de força, resistència, conneixements, …) lleugerament diferent que en entorns industrials o en grans ciutats.

La teoria que explicito es basa només en un recull de experiències i observacions. Els líders dels grups d’infants acostumen a ser els que demostren més caràcter per trencar les normes. Aquests individus seran els que captaran l’atenció de les noies duran l’adolescència. Recordes com era el noi que t’agradava a l’institut? Els que aneu a l’institut, com són els nois que porten totes les ties de cul? Admirem els individus que se surten de la llei. Fins i tot els herois que triomfen són els que se salten les lleis per lluitar contra els malvats.

Els models masculins utilitzen mirades carregades de malícia.

Comentari per mecatxis

Els dolents són els que més es fan veure. A primer cop d’ull són el que triomfen.
Si algú escrivis un manual segur que funciones, segur que inventeriem noves normes per complicar-ho tot i que algun altre pogués escriure un altre manual!

Comentari per Tic

Si, tenim més tendència a recordar els mal moments més que no pas els bons. Per això resulta tant difícil trobar un amic i tant fàcil perdre’l. Potser passi una cosa semblant amb l’atracció sexual. Als homes potser també ens interessen més les dones dolentes que les bones, no?

En el que respecta als manuals sobre el comportament humà, es dona el cas (i està estudiat, però no se on trobar els resultats de l’estudi) que quan una persona coneix les regles d’un joc o la solució a una determinada situació, experimenta amb elles per trobar una solució alernativa o comprovar en quins casos no pot aplicar-se (maneres de saltar-se les regles, vaja!) És intrinsec en el comportament humà.

Comentari per mecatxis




Deixa un comentari

