mecatxis en blog


Perquè compren tanta roba les dones?
Juny 14, 2008, 6:32 pm
Filed under: General | Etiquetes:

Ja se que em direu que els homes compren cada cop més roba, però desenganyem-nos. Anar de compres és una de les accions predilectes de la immensa majoria de femelles humanes que viuen en països sobredesenvolupats com el nostre.

I quin deu ser el factor que les impulsa a renovar l’armari de manera continuada?

L’altre dia parlàvem d’una cosa semblant amb una companya de feina. Ella diu que es compren roba per agradar els altres. Sobretot als homes. Jo crec que ho fan més aviat per agradar-se a elles mateixes. O encara pitjor, per competir amb altres fembres en atractiu.

Tot això, és clar, ho fruïm els homes i ho pateixen elles. Despeses, dietes, avui que em poso, això no em queda be,…

Ho fruïm els homes? Per mi, tanta dona atractiva és un martiri. Ja sé que sóc un calent mental, que els tios sempre pensem en el mateix i que som uns porcs. Però a mi se’m disparen cada dia les feromones i se m’alteren els bioritmes i, com que no se’m dona be dissimular, doncs estic que mossego (això si, molt sensualment).

Noies que ho sapigueu. Estic malalt. Si us assetjo, per favor, denuncieu-me. A la presó hi ha moltes menys dones i estaré més tranquil!

Anuncis

2 comentaris so far
Deixa un comentari

A mi m’agrada pensar que algunes companyes de classe es lleven mitja hora abans que jo per maquillar-se i agradar més als nois, em fa sentir important xDDD

Comentari per Jordi

Els has demanat si es decoren per agradar més als nois? Potser ho fan per agradar més a les seves amigues, o simplement per competir amb elles.

Comentari per mecatxis




Deixa un comentari

