mecatxis en blog


inútil
gener 30, 2008, 7:38 am
Filed under: Uncategorized

La realitat onírica m’ha portat avui, de nou, a la depressió vital. Els dies com avui no haurien d’existir. Més ben dit, jo no hauria d’existir pels dies com avui. Tots els colors són foscos. Són els meus ulls que ho veuen així. Avui he somiat que no sabia com dir-li, un altre cop, que l’estimo. I la constatació real d’aquesta impotència, de saber que per molts dies que passin, per vegades que li ho faci saber, per moltes disfresses que faci servir, tot és inútil. Perquè l’amor és així: inútil. No. Sóc jo que sóc inútil per l’amor.

Anuncis

7 comentaris so far
Deixa un comentari

Les coses ens costen de dir pq ens fa por la reacció dels altres: “li faré mal sent sincer?” “No em dirà el que vull sentir? “. Però sempre és millor penedir-se d’haver dit una cosa que de no haver-ho fet.
L’amor és inútil? Vols dir? L’amor potser està sobrevalorat… o potser la paraula “amor” està sobrevalorada…S’ha utilitzat massa i potser de maneres incorrectes. Però l’amor és imprescindible. Tots necessitem estimar i, sobretot, sentir-nos estimats.
Negar-ho si que és inútil….

Comentari per Anna

Sembla que no ho has acabat d’entendre. Potser és que no hi ha res a entendre. En tot cas,tindrem tema quan ens tornem a trobar.

Comentari per mecatxis

Doncs sembla ser que no.
M’ho hauràs d’explicar , a veure si ho entec…

Comentari per Anna

Fa temps vaig llegir “L’art d’estimar” d’Erich Fromm. Tot i que vaig posar en dubte moltes coses i vaig discrepar en d’altres, comenta una premisa bàsica per poder estimar a algú altre i és que abans un s’ha d’estimar a un mateix (i ho diferencia de l’egoisme que no convé confondre). L’altra és que estimar no és una cosa amb la que es neix o no es neix sinó que s’aprèn. Però bé, tampoc és qüestió d’allargar més el tema en un sol comentari de blog i més si, a l’igual que l’Anna, potser jo tampoc ho he entès.

Comentari per avalot

No hauria d’haver escrit aquest post. Va ser fruit d’una rauxa d’inspiració matinal, potser poc premeditada. Em va semblar que el text era bo i que valia la pena que ho llegíssiu . Però algú em va dir que no era bonic. Vaja.

Ara ja està fet i només puc fer que aclarir els dubtes que te l’anna. Bàsicament dues frases:
«no sabia com dir-li, un altre cop, que l’estimo». En aquesta frase, «un altre cop» no fa referència a «no sabia» si no a «dir-li». No se on s’ha de posar les comes. Potser no n’hi calen. El fet és que el problema no és que no sigui capaç de dir-ho, si no que ja li ho he dit tants cops que no se m’acut com més fer-ho.

L’altra cosa que no deu quedar prou clara és:
«l’amor és així: inútil. No. Sóc jo que sóc inútil per l’amor.» En aquest cas em temo que és fruit de la precipitació de l’Anna, ja que no diu exactament allò que ella no vol que digui XD.
En definitiva, que sóc inútil fins i tot per explicar com en sóc, d’inútil. com que veig que això d’estimar te èxit, ja escriuré alguna altra cosa…

Comentari per mecatxis

Però algú em va dir que no era bonic. Vaja.
Que consti en acta que això no ho he dit jo.

El fet és que el problema no és que no sigui capaç de dir-ho, si no que ja li ho he dit tants cops que no se m’acut com més fer-ho.

La veritat és que jo ho havia entès així…. Tot i que el meu comentari anava per una altra banda.

En aquest cas em temo que és fruit de la precipitació de l’Anna, ja que no diu exactament allò que ella no vol que digui XD.

Ai la mare…aquí si que m’he perdut,. Ja no sé que se suposa que volia dir ni que se suposa que he dit… ;-D

Comentari per Anna

«el meu comentari anava per una altra banda.»

Vaja. Doncs el que no ho ha entés sóc jo. Com que dius que «sempre és millor penedir-se d’haver dit una cosa que de no haver-ho fet.» Em pensava que volies dir que m’animaves a dir el que convingués.

Segons tu: «L’amor és inútil? Vols dir?». No, no ho vull dir. Vull dir exactament que «Sóc jo que sóc inútil per l’amor»

Be tanquem el tema.

Comentari per mecatxis




Deixa un comentari

