mecatxis en blog


La magnitud de la tragedia
gener 17, 2008, 8:35 pm
Filed under: Llibres

Títol: La magnitud de la tragedia

Autor: Quim Monzó

Editorial: Quaderns Crema

Resum: Ara que s’ha posat de moda en Monzó, li llegeixo un clàssic de l’any 89. Explica dues històries: la d’un trompetista de cabaret vidu amb un mortal problema de trempera i la dels alts i baixos sentimentals de la seva fillastra adolescent.

M’ho he passat molt be llegint-lo. Sóc un amant de l’absurd intel·ligent, sense caure en el pànic de l’absurd incongruent. Vaig conèixer en Monsó als programes televisius del ‘Mikimoto’ Calçada i no em va deixar gaire bona sensació. Però les altres coses que n’he anat tastant, m’han agradat molt. Recomano el llibre, però no a tothom. Recordeu: És absurd (i no te lògica)

Anuncis

1 comentari so far
Deixa un comentari

Jo sóc una fan dels seus contes…. Em vaig comprar el “tots els contes” (que per cert no sé on el tinc…No recordo a qui li he deixat…) i ara estic llegint l’últim (de moment només he llegit el primer conte).

La veritat és que m’agrada el seu humor. Per mi és un molt bon escriptor.

Comentari per Anna




Deixa un comentari

