mecatxis en blog


El Arte. Conversaciones imaginarias con mi madre
Juliol 25, 2007, 2:28 pm
Filed under: General

Títol: El Arte. Conversaciones imaginarias con mi madre

Autor: Juanjo Sáez

Editorial: editorial mondadori

Resum: En Juanjo Sáez és dibuixant de còmic. Amb aquest llibre ens il·lustra (en el sentit més literal de la paraula) sobre el que ell considera que és i el que ha de ser l’art. I ho fa d’una manera senzilla, amb un llenguatge directe, com si li expliqués a sa mare que és una víctima de la educació femenina pre-democràtica. És dibuixa a ell mateix i al seu entorn més proper per guiar-nos pel treball dels seus artistes favorits i els que no ho són tant. 

Si no entens un borrall d’art, el llibre t’agradarà. Si hi entens, jo crec que també. Podria ser una molt bona eina si es treballa amb adolescents.

PD: Ei Anna! gràcies per la recomanació! M’ho he passat molt be llegint-lo!

Anuncis

1 comentari so far
Deixa un comentari

Doncs la veritat és que jo tb m’ho vaig passar molt bé llegint-lo! I em va semblar una bona eina didàctica per apropar l’art a la gent (i dessacralitzar-lo una mica). De fet, l’he recomanat molt i molt. Me n’alegro que t’hagi agradat!

Comentari per anna




Deixa un comentari

