mecatxis en blog


Lleig + Guapo
Juny 4, 2007, 2:48 pm
Filed under: Llibres

Títol: Lleig + Guapo

Títol original: Brutto + Bello

Autors: Antonio Koch + Keisuke Shimura

Traducció: Joan Vives

Editorial: Thule Ediciones

Resum: El lleig viu sota el llit del guapo. Surt a la nit i es troba sol fins que troba amics que són lletjos com ell. Si m’allargo més us escric tot el llibre 🙂Es un llibre per canalla de 7 a 9 anys. Segons l’editor parla dels somnis i de la realitat, de la por i de l’amistat. De fet, podria parlar de moltíssimes coses més com ara que no som tant diferents com ens pensem, que ser la bellesa(o la manca de bellesa) no te a veure amb la marginació, …

El que fa especial el llibre és que és un regal d’una amiga. Ha pensat en mi a l’hora de comprar al llibre i, és clar, la pregunta és inevitable: Pensa que sóc lleig? Afortunadament, jo se que es pensa que sóc intel·ligent (és a dir lleig per que sí) i pretén que endevini perquè me’l regala, però no m’ho diu obertament per que suposa (tendència genètica la de les dónes, la de suposar) que ho endevinaré. Doncs per xinxar, ara no li diré si ho he endevinat o no, perquè me l’ha regalat!

Anuncis

7 comentaris so far
Deixa un comentari

“(tendència genètica la de les dónes, la de suposar)”

I les emprenyades que tenim quan no endevineu el que suposem que heu d’endevinar….Això si que no té solució….

És un llibre amb alliçonament moral , és a dir “moraleja” per nens?

Comentari per anna

Doncs es veu que sí.
Els nens són molt inteligents, però aquest llibre està enfocat als pares inteligents (que són els que al cap i a la fi els que compren el llibre)
M’estarà demanat alguna cosa relacionada amb la paternitat? XD

Comentari per Mecatxis

En cap moment he dubtat que no l’haguéssis entès només de veure’n la portada, mira què et dic! Perquè, a part d’una intel·ligència privilegiada, tens una bellesa que va molt més enllà de l’aparença i que, per sort, ens en regales una mica als amics. Sí, en veure’l a la parada de llibres vaig pensar de seguida en tu, per totes les raons que tu ja saps.
Si et demano alguna cosa relacionada amb la paternitat? Jo veia el llibre enfocat als tiets intel·ligents!!

Comentari per Nunu

De privilegiat res! Ni d’intel·ligència ni de res més! I la meva bellesa em deu venir del castellà ‘belludo’, és a dir pelut… Una traducció defectuosa? XD

Vas pensar en mi per totes les raons que ja se? Deus suposar que les se, perque jo no les he esplicitat mai!

Ei! Em va fer super il·lusió i em va sorprendre. M’encanten les sorpreses. Estic tant tip de plans!

Un llibre enfocat als tiets? Ens heu de dir alguna cosa el teu home i tu? 😮

Comentari per Mecatxis

Ets tremendo!
És veritat, no explicites gaires coses, però qui et coneix les intueix totes!
Em va semblar que t’agradava el llibre. A mi també m’agraden les sorpreses, sobretot si són agradables com les que ens dediquem cada St. Jordi! I ens queden molts anys per seguir-nos sorprenent..

Vaig estar molt contenta que t’apuntéssis a flamenquejar amb nosaltres; està bé apuntar-se a coses xules ni que sigui a última hora, això és tenir esperit! També podries obrir un apartat nou al bloc sobre l’espectacle en qüestió…els 3 que hi vam anar podem fer un intercanvi d’impressions per escrit!

Ostres, ara em ve al cap: ara que fan la sèrie Herois a la tele, no va ser el tema de quin súper poder ens agradaria tenir un dels primers amb els que vas estrenar el bloc?

Ah! I el meu home i jo de moment no hem d’anunciar cap bona nova…Però no pateixis, farem servir com a plataforma d’anunciament el teu bloc quan arribi el moment… 😉

Comentari per Nunu

Vaja! quantes coses!
Això si que és una sorpresa!

Quedar amb vosaltres va estar be, el flamenc només era una excusa. Per cert, has notat que no hiha ni una entrada dedicada al teatre ni al món de l’espectacle? Pensaré per això la possibilitat de fer-hi una entrada. M’apunto la idea, però no em comprometo, ok?

Doncs si, fan la sèrie herois que ens vam perde mentre miravem el flamenc. I si, el tema dels superpoders mutants va ser un dels primers posts que va ternir el meu blog. És a http://mecatxis.lynksee.com/blog/2006/06/04/x-men3/

Respecte a la bona nova, no me’n podries donar de millor! Tant de bo decidiu fermament no col·laborar en la propagació d’una especie invasora d’ecosistemes.

Comentari per Mecatxis

hola! 😀

tan aviat com pugui busco el llibre i me’l compro! pel q he llegit sembla molt maco!
i si m’agrada més o menys tant com a tu, el regalo! 😛

ptoons!***

Comentari per Berta




Deixa un comentari

