mecatxis en blog


La fortalesa
Mai 9, 2007, 2:17 pm
Filed under: General

Ara fa temps que no ‘bloguejo’ i tinc moltíssima feina enrederida. Però com que el passat, passat està, quedarà enrederida igual i passarem a les novetats.

L’altre dia va passar allò que molts sabíeu i jo temia que un dia passaria. Els que em conegueu i sapigueu llegir entre línies ja sabreu de que parlo. I si no, feu un debat o una taula rodona i mireu de treure’n conclusions vosaltres mateixos.

Estic segur que esteu àvids de saber-ne els detalls, però us haureu de empassar la curiositat, per que no tinc intenció de descobrir res. Si més no de moment. Bàsicament perquè l’esdeveniment no m’afecta només a mi i no voldria que terceres persones quedessin afectades per aquesta simple reflexió personal.

El que si que us vull explicar, és com em sento. Sobretot, per que expressar-ho pot ajudar-me a desentortolligar-me i aclarir les idees.

Resulta que jo, estava convençut que havia construït una mena de fortalesa infranquejable. Amb murs gruixuts i altes torres, amb merlets vigilats dia i nit, amb unes portes gruixudes i fossats farcits de bestioles verinoses.

Jo, orgullós del meu sistema defensiu reparava i reforçava les zones més conflictives incessantment i amb devoció. Molts de vosaltres no heu entès mai aquesta dèria, però suposo que és un passatemps com un altre (jeje).

Bromes a part. Sens dubte, el temor que algú pogués envair el meu micro-univers, la meva estranya i sorprenent personalitat, el meu tarannà cada cop més reivindicatiu, i em fes caure en la confortabilitat de la parella estable o senzillament m’embolcallés en el suau, dolç i asfixiant tel de l’amor m’aterrien. (Comprengueu que ara ja no tinc clar res, així que ho expresso en passat perfecte).

Doncs be. Resulta que, sense més ni més algú entra, sense veure fossats ni portes ni forrellats, interromp de sobte a la cambra dels convidats i en treu les teranyines i la pols. Per fortuna (o no), amb la intenció de no quedar-se més d’una nit.

M’adono finalment que tot el castell és només un miratge que només alguns ulls, menys agosarats, més espantadissos potser, creuen veure sotmesos a la meva suggestió gairebé hipnòtica.

Be. No se si haureu entès res de res, ni si això servirà d’alguna cosa. el que si que se és que és el meu blog i penjo el que em sembla! (de bon rotllo :-D)

 

PD: Vaig escriure això fa temps amb la intenció de posar-ho aquí. En aquell moment no em va semblar prudent penjar-ho. Ara, amb la perspectiva ja no sembla que pugui tenir cap inconvenient, però potser necessita una petita actualització. Però potser no és tampoc un bon moment.

Anuncis

1 comentari so far
Deixa un comentari

Bé, ja se sap que no hi ha fortalesa inexpugnable, i sinó que els ho preguntin als habitants de Tròia o a qualsevol hacker o expert informàtic, l’únic que facilita molt les coses si des de dintre, voluntària o involuntàriament, hi ha una ajuda per acabar d’entrar, segur que aquell dia no hi havia gaire serps verinoses als fossats o aquestes dormien. I és que arriba un moment que, de tant temps defensant amb èxit, un se’n pot cansar i preguntar-se: “I què passa si hi entra algú?”.
La qüestió és que una cosa és que algú entri a la cambra dels convidats (que no deixa de ser una efemèride important) i una altra molt diferent és visitar tots els racons de la fortalesa, potser encara queda per arribar qui tingui el privilegi de fer-ne una llarga, lenta i apassionant visita guiada i quan arribi el moment, doncs simplement passarà i no tindrà res de dolent. De fet es pot gaudir i sorprendre de la grandesa i bellesa dels castells quan les batalles han acabat i aquests es poden visitar en temps de pau.

Comentari per avalot




Deixa un comentari

